fioler, är det fånigaste jag vet. jag HATAR fioler.

Lyckad man är. Tänkte dra på The Voice'09 men när fader sa att han inte kunde skjutsa till centralen orkade jag inte. En av nackdelarna med Talby. Men också för att det är fyllt av fjortisar och jag orkar faktiskt inte så i publikträngseln och knuffas. Jag vill hellre stå lite vid sidan o bara leka cool. Men så missade jag Promoe. Men han kommer hit på pretzeltownfestivalen så de e ganska lugnt liksom. Just nu kollar jag på Bert sjärt. Han e kung. Men nu ska jag röka.Tjo.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0