En jävligt molnig måndag

Gråa moln över hela himlen, det svenska vädret slutar aldrig överraska.
Är det inte överraskande bra väder är det överraskande dåligt väder istället.

Anna sitter och läser LT för att kolla vilka som kommit in vart i Slöddertälje. Jag är inte med eftersom jag ska gå i huddinge. Skönt! Något anmärkningsbart är att i det stora hela går alla killar från basketklassen i samma klass nu också. Och det är samma med tjejerna. Själv är jag nöjd med Christina i min klass, bra att ha en kompis från början liksom.

Men nu ska jag chilla.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0