FÖR JAG ÄR KUNG PÅ PIZZZZZZZZZA!





Men jaaa jag är bäst på pizza jag vet! Borde starta egen pizzeria, blir ju troligen den enda svenska i staden. Och ändå har vi typ 1 miljard av dem. Överdriva jo men ni ska veta att det enda Södertälje har är pizzerior och hårsalonger. Inte många av dem svenskägda. Det finns en anledning till att vårt andra namn är Little Bagdad. Men nu ska vi inte gå in på det så mycket här.

Sitta hemma och ha tråkigt vid datorn ikväll är mina planer, som ganska många andra kvällar den här veckan. Men finns inget annat att göra för hör jag ordet myskväll/filmkväll/någonting-kväll skjuter jag skallen av nån från mitt fönster.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0