goder afton mitt herrskap

Tyvär är det inte Lussebrud som kommer. Nej de e bara jag.

Har spelat Pet Society på facebook typ hela kvällen, beroende or what? Nej men har packat och letat fram sovsäck och liggunderlag också. Blev en jävla massa mer kläder o prylar än vad jag tänkt. Men det är som det är! Tänker inte se ut som nåt jävla drägg bara för att jag är på festival.

Men nu är det dags att sova för mig. Har somnat runt 3 de senaste tusen dygnen så det kanske är dags att vila ut sig lite innan vi drar.

Puss på er...

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0