goder morgonen

Gick för ungefär en timma sedan.
Somnade klockan fyra så jag ställde väckarklockan för att vakna. Anledning: Mormor ska bjuda mig och Anna på glass. Jo, ibland har jag ganska dåliga anledningar till att vakna. Men ikväll är det Rybak och så ska jag köpa cigg med Jenny.

Min plånbok är ganska fet just nu också. Eller. Den är fet för att vara min plånbok. 500 kr ligger och skräpar i den. Och 250 kr sitter på banken och fikar. Men nu måste du hålla hårt i de här pengarna Josephine. Bara ett cigg paket ska du köpa! Du är inte beroende än och du ska fan inte bli det heller. Det har du inte råd med.

Nej men jag måste ju köpa höstkläder och skor och allt vad det heter. Och så ska jag shoppa järnet i Paris hade jag tänkt. Lär ju inte flytta dit på många år så då måste man ju i alla fall ha lite Garderoben som påminner om att det finns bättre ställen i världen. Ge inte upp hoppet för att du bor i Sverige.

Nu ska jag göra något onödigt och sen sminka mig. Köpa concealer måste jag. Anledning:
Har ni sett mörkare ringar eller?

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0