I'M A BLOODY PIRATE



SÅ JÄVLA BRILJANT ATT GÖRA EN REMIX AV DEN HÄR LÅTEN SÄGER JAG BARA!! TYP BEROENDE NU...

Jag är så jävla äkta pirat när jag hör den här låten. Funderar på att köpa en billig undulat från djuraffärn och stå och ropa i mitt fönster. Ni vet grrr och allt det där. För fyfan va fucking bra den är.

Nu ska jag kolla Ice Age 3 på datan och sen somna till Scrubs. Imorn firar vi  min lillebror en gång till med mamma. Bara 1 vecka och 3 dagar efter hans födelsedag. hahahhah. Grrrr. I'm a pirate!! I'm fucking Kapten Jack Sparrow!

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0