jagvetintejagvetinteJAGVETINTE

Jag förstår inte vad som händer.
Jag förstår inte varför Michael Jacksons död gör så ont i hjärtat på mig.
Jag känner att jag har ett hål. Ett litet hål som gör så stor inverkan på mig.
Jag klarar inte att se en enda bild på honom. Jag klarar inte att tänka på honom.
Jag gråter inte. Jag sitter och skakar. Jag sitter och skriker inombords.
Jag sitter och lyssnar på honom fast det hugger i hjärtat. Fast jag måste slå på tagenterna för att inte skrika.
Jag vet inte vad jag gör. Jag vet inte varför. Jag vet inte när det ska ta slut.
Jag raderar låtarna jag nyss laddade ner för att jag inte klarar att ha dem.
Jag sitter och lyssnar på spotify istället.

Jag vill sitta och kedjeröka från mitt fönster hela natten. Men jag har inga cigg.
Jag vill sitta och dricka mig full i mitt fönster hela natten. Men jag har två 2.25 cider.

Jag har aldrig varit något sorts "M.J" fan.
Jag har aldrig varit såhär förstörd för en kändis.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0