money make's the world go round

TROR NI JAG KUNDE HÅLLA I PENGARNA ELLER???
Självklart inte... Men det känns som att de va värt det iaf. Men jag kanske lurar mig själv bara.
Låga stövlar, Ett till hål i högra örat, ny hatt till Jenny(solpuder på den gamla), ögonfransfärg, pärlörhängen. hmmmm.

Nu måste jag snart börja packa till Öland också. Om typ 2 dagar åker vi ju. Ska inte packa så mycket kläder tror jag. Måste göra en packlista....

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0