Rybak är så jävla ovärd.

Fyfan va ovärt det va att se honom alltså. Haha. Typ trött som fan och så va han ju typ 10 minuter för sen. Jävla norskar alltså. Det enda roliga var väl att man inte fattade ett enda skit av hans norska pladder. Kempebra o allt sånt där skit. Norway är inte i mitt hjärta. Och what's up med att vi stannade kvar i typ 10 min för att kolla när han signerade sin usla skiva? De andra stod kvar när jag bestämde mig att dra hem.

Slut.

Idioti
Postat av: christinaaaaaaa

har är underbar!

2009-07-13 @ 20:56:12
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0