SUCKS TO BE ME. but sometimes it's actually really good!

Lördag idag? Hinner inte med på någonting känns det som, men finns det någon människa som vet vilken veckodag det är när man har sommarlov? Don't think so.

Så idag fyller min syster Magda 19, kul för henne. Själv sitter man och är sexton, fyllde bara för typ 2 månader sen och kan redan konstatera att det suger. Längtar tills gymnasiet i alla fall, men än så länge vill jag fortfarande ha sommarlov. Snart kommer ju två veckor som ska vara minnen för denna sommar. Öland Roots, VI DRAR FÖRHELVETE PÅ ONSDAG!! Sandhamn med Anna, typ direkt efter Roots. 15 juli drar vi till Öland, 20 juli tar Jenny och jag bussen hem och kommer till sthlm 22.45, hem och packa om och på tisdag åker vi till stavsnäs för att ta båten till Sandhamn! Aa det ska bli jävligt bra!

Och juste, på måndag ska vi se Alexander Rybak på politikertorget. Tydligen skulle han ha en spelning på Skansen och en här i Slöddertälje(Södertälje). Vettefan varför han sagt ja till att komma hit men glad är jag i alla fall.

Saknat Jenny som fan också, även fast vi typ sågs förra veckan. Fixa cigg och allt till Roots. Packa på tisdag och sen bär det av mot jävligt bra äventyr! U-N-D-E-R-B-A-R-T!!

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0