sverige är ett helvete. men varmt är de fan inte.

Det var det lilla roliga....
Verkar som att temperaturen bara tänker gå neråt i dagarna. Och molnen är tillbaka.
Jag bara visste att det skulle vända när det var som bäst!

Jag klarar verkligen inte av det svenska klimatet.
Inte för att jag fryser(jag är väldigt varmblodig)men för att så fort allting blir grått och mörkt blir mina tankar också det.

Nej, jag måste flytta och så är det.
Problemet är att det är 3 år kvar innan jag ens tar studenten.

HUR FAN  SKA DETTA GÅÅ??


Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0