tjenare chiefen

Jaha. Another sunday.
Så jävla skönt att inte ha söndags-ångest. När skolan va kunde de hugga till i magen av ångest ibland. Sjukt.

Idag skulle Anna ha kommit o sovit över men hon dissa o sa att hon inte sovit något inatt. Hon hade tydligen en plan där hon skulle ta en tidig buss till mig på morgonen istället. Jo glöm att jag kommer och möter dig i såna fall. Då an du gå de där 15 minutrarna själv. Ooooh va jag är elak alltså. Nej men jag hade ju sett fram emot att softa på Talby med henne den här kvällen. Hänga på bryggan o sånt.
Och berätta om mina otroligt bästa planer för vecka 30!!
1 vecka i Sandhamn. No parents. Only my sister. Passar perfekt eftersom jag kommer hem från Öland Roots på lördagen så hinner man packa om lite också. Min syrra jobbar ju där just nu och dom har en extrasäng som vi kan sova i. Inte för att de kommer bli så mycket sova precis. HAHA FYFAN VA BÄST! Om hon inte kan den veckan skjuter jag skallen av mig. A, eller frågar nån annan. Men Anna, DU SKA ME!! Man tackar inte nej till ett sånt erbjudande ska du veta!!

Aja, nu ska jag fortsätta ha tråkigt.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0