vafan är det för dag?? a juste onsdag va de.

Har vaknat lite då och då idag, tills jag satte hörlurarna i öronen. Då blev de tyst och lugnt. Så vaknade jag ett av att anna ringde.

Jaha, så idag är det fest då. Bestämde mig för att det bara blir tjejorna för jag tänker inte riskera att det blir samma sak som halloween, fyfan för den. Nej jag ska kunna ta de lugnt och inte behöva gå runt och försöka kolla upp allt. Men de här blir asbra i alla fall!

Men nu måste jag äta frukost till lunch och sen köpa cider med Anna.


Idioti
Postat av: LENA

Hoppas det är bra med dig idag! :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-07-09 @ 17:08:12
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0