1 vecka

Japp, det är en vecka kvar tills gymnasiet börjar. Och jag börjar halvt freaka ur.

Vädret suger. Molnen hänger som våta jävla trasor på himlen.
Jag gör misslyckade försök att ställa in en bra dygnsrytm. Misslyckade var ordet.
Har inget liv just nu känner jag. Sitter här på talby och kollar på Bert Stjärt. Läskigt hur få skådespelare det faktiskt blev något av. Johanna Sällström(rip) och han som spelar Evas brorsa i Eva & Adam är dem enda jag känner igen.
Anna är på Kreta med familjen o röjer. Ja alltså hon röjer ju inte med familjen, de där har hon fixat bra själv tycker jag.
Men jag vill spy på Sverige.

Nu ska jag käka korv. Till frukost?

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0