ffff

länge, länge, LÄNGE sen jag skrev här. Har en annan blogg. Där jag skriver av mig ganska mycket och annat. Men jag måste ta ut mina aggresioner någonstans.. Och då passar det ju att skriva på en blogg med noll läsare. Mamma har vart borta i två dagar nu. Hon skulle ha kommit hem ikväll men hon dissa mig. Jag firade med att röka inne vid datorn med alla fönster stängde. Man måste när man får chansen ju. Mycket rök framför ögonen på en. Men så är det ju alltid ändå. Med cigarrett, utan cigarrett. Kul.

Kissie försöker lura oss att hon varit tillsammans med tre killar samtidigt. Alla kommenterar att hon ljuger. Har alla glömt att hon själv skrivit svart på vitt att hon ljuger och provocerar för att få fler läsare? Hon vet redan att ingen tror henne.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0