glassplitter

Insåg plötsligt att jag faktiskt aldrig kollat min statistik för bloggen(ganska onödigt när man vet vad man kommer se). Den stod som förväntat på inte en siffra över fyra men för det mesta bara 1 besökare per dag, och det  är jag själv eftersom jag alltid brukar kolla på bloggen hur inlägget ser ut. Typ tvångsbeteende. Men den här bloggen är ju mest för att skriva av sig.

Aha, idag har det blåst som ett herke. Så mycket att vårt parasoll tog en jävla fart och körde rakt in i glasrutan. En liten chock men sen gick livet vidare liksom. Plockade glas i 1 minut och sen tog pappa över. Så de va inte så mycket jobb med det. Men nu ska jag gå ut och känna frisk luft. Tjo.


Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0