jag har blåsor på händerna...

väldigt trevligt!

Har slavat runt lite här hemma nu. Klippt gräset med stenåldersgräsklipparen. Diskat. Vikt tusen handdukar. Lagt kläderna iording i packningen(har alla saker hos mamma så packar alltid när jag ska till pappa). Bäddat sängen. Plockat efter bastardo lillebror som drog till Ung09(jag orkar inte, bara massa fjortisar där!). Repeat dunk med Passion Pit - Little Secrets, så jävla magi. Hmm. kanske borde blir hemmafru på en gång.



Anledningen till stenåldersgräsklipparen är att jag inte orkar dra ut den "nyare" gräsklipparen och våran trädgårdsmästare fattar ju ingenting så. Nej, jag har ingen trädgårdsmästare. Skulle bara köra en kissie som försökte förklara bort anledningen till att hon städar sitt eget rum och tvättar sina egna kläder med att deras städerska krympte hennes kläder en gång. Mjo, visst. Vi vet och har alltid vetat att du inte har nån städerska kissiemjaou. Let this be our little secret. Fy fan va BRA DEN E!!

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0