lyssnar M.I.A.

Tjenaaaaaaa. Sitter hos mamma just nu. Ska köpa cigg snart(Y)lifesaver. Haha, lite komiskt att jag just kallade ciggaretter för lifesavers. Hur går de ihop liksom? Aja, ingen bryr sig. Mest för att ingen läser. Men jag skriver ändå. En blogg som ingen läser måste ju vara lite schizofeeling. Jag pratar liksom med mig själv fast genom bloggen.

Aja. Har duschat och fixat mig lite. Duschen suger på Talby och sminket var här. Håret va typ ofräääääsht och ja va allmänt ofräsch. Har målat naglarna också. Första gången på hela sommaren. Men jag läste nånstans att om man har omålade naglar verkar man värsta trashig eller nåt sånt. Så jag skiter i att ja suger på det. Man vill ju inte va trash liksom. Bad Temper hette färgen. Men den va lila.

Men nu måste jag springa till jalla godis!

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0