"med en ciggarett är du aldrig ensam!!"

Så jävla rätt.
Jag är så röksugen att jag håller på att dö. Livet är inte värt att leva utan ciggen. Herregud. Men imorgon ska jag och Jenny köpa. Sitter här isolerad på Talby. Ensam och med urladdad mobil. Trodde min bror skulle komma hem så vi kunde bada. Men tydligen inte. Och utan cigg känns det onödigt att gå ner själv. Jag blir rädd för mig själv. När blev jag såhär rökberoende? Kanske eftersom jag sitter och lyssnar på beirut och längtar till Paris. Min hemstad. Egentligen. Har alltid bott i Sverige. Och har aldrig varit i Frankrike.. Men jag vet att jag hör hemma där. Jag vet läskigt mycket att jag här hemma där.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0