a men vafan nu kör vi igen

Lite mer uppdatering.
Anna är inte här än, men om typ 15 min.
Börjar fundera lite hur fan jag ska färga skiten. Måste fan köpa två paket. De är dyrt att ha tjockt hår. Om inte pengarna till färgen så är de tovorna man får om man glömmer ha tofs när man ska sova en natt. Fast det är ju för att jag en dag insåg att jag hade fått långt hår. Efter typ 3 år som korthårig idiot. Eller idiot o idiot. Var bara tvungen att förknippa det med nåt dåligt.

Men nog med I-landsproblem.
ska pissa nu.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0