ÖLAND IMORGON FFS

Jag har packat. Jag har färgat ögonfransarna(rekommenderas btw). Jag har fått biljetten och busspengarna. Och Jenny och Julia är darlings och hade fixat lite dricka till mig. Annars har jag inte gjort så himla mycket. Latat mig i soffan.

Anna kommer runt sex och kollar film och myser med mig innan jag draaar. Sen är det ju hon och jag som ska softa lite på Sandhamn. Duscha och raka benen måste jag också. Men de jag gör innan jag sover så är jag fräsh längre. Om jag inte ska göra de imorgon förstås. Aja, svårt beslut alltså.

Vårt camp heter i alla fall Kajutan så om nån som läser ska dit så vet ni! Jag kommer vara den som alltid har klänning och långt slingat hår. See you theere broe.

Pirates Of The Caribbean (Dave Darell Remix) -  Scotty är på repeat och jag är bäst i världen!

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0