OOOOM JAG VART PÅ ÖLAND ROOTS?

PASS PÅ! Jag ORKAR inte berätta.
Men jag kan säga såhär.
Röka som en skorsten. Snyltfylla. En jävla massa reggae. Deckad Sara. Bada. Frysa. Brinna upp. 100 jag-vill-åka-hem-ångest-tankar. 100 vafan-ville-jag-åka-hem-för-känslor per dag. Hänga me Öland Black-Outs. Galet fulla killar. Galet tjuriga tjejer.

Konstigt nog var de inte min egen säng jag saknade mest(MEN JAG KOMMER ALDRIG TÄLTA IGEN I HELA MITT LIV!). De va min egen musik. MIN ÄLSKADE HOUSE!! ÅÅÅH  VILKEN JÄVLA LÄTTNAD DE VA ATT FÅ TILLBAKA SIN IPOD IGÅR.

Och om de inte vart för Sandras pappa hade jag och Jenny suttit på en jävla buss just nu. Men 4 tjejer hade sån jävla hemlängtan att han kom o hämta oss. Han måste ju va den bästa pappan som finns.

Men nu e jag hemma. Och vi får se när Anna o jag åker.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0