OOOOOOM JAG HAR TRÅKIGT!!

Sitter hos min pappas frus brorsas familjs ställe i västerljung. Suttit vid datorn sen klockan 6 typ. Har så tråkigt att jag funderar på att gå hem till Slöddertälje. Och göra vad? Ha mer tråkigt kanske. Men då gör jag det i alla fall på hemmaplan.

På söndag står jag för trevligheter för då blire talbykväll. Jenny, Sara, Sandra, ANNA(har jag bestämt) kanske Brenda. Fanta o rose och kedjeröka hela natten. Med de gröna afrot på huvet hade jag tänkt. Jo så ska de va.

Men nu ska jag försöka göra något. Blir ändå bara störd av att min extrakusin står och slår en kudde i mitt huvud. Nyfikna ögon är inte bra när jag skriver om sextonåriga olovligheter.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0