sitter hos mormor....

Kulva??

Vet ni vad som är ännu roligare? Jag är sjuk. Igår hade jag feber men nu har den gått ner. Men halsen o näsan e ju förjävliga, de är värre än feber.

Skulle åkt till Sandhamn med Anna ju.
Men nu känner jag inte för att träffa människor.
Jag vill åka och isolera mig på Hölö. Ska tvinga mamma.

och det är mindre än 1 månad kvar innan alla 93:or börjar nya gymnasium. Längtar lite. Det ska bli så skönt att träffa nya människor.

Men ååååh jag vill va frisk nuuuu!!!!

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0