stackars lilla kissie

Kissie gnäller över att det inte är så bra att nattblogga för då tänker man för mycket. Hon slutar det långa inlägget med "Ni läsare passar ihop med karaktären Kissie, lika ytliga och uptagana av den rosa bubblan som bloggvärlden lever i.. Ni förjtänar att bli uthängda lika mycket som Kissie förjtänar att inte ha något privatliv alls. Fast det är ju där det krockar, kissies privatliv är ju Alexandra.. Och jag vill att ni ger fan i mitt rikitga jag! "

Jaha, så plötsligt är alla hennes 40 000 läsare ytliga. Är det därför alla som läser klagar på att hon är det eller? Hennes "alterego" är Kissie. Men det är fortfarande hon, Alexandra som sitter och skriver. Och hon borde fatta att hon inte kan sitta och gömma sig bakom ett bloggnamn. Och klockan är bara 10 i tolv. Om hon nu tycker det är jobbigt att nattblogga kan hon väl skita i det. För alla vet att idag kommer hennes blogg vara lika ytlig och provocerande som vanligt. Och hennes stavning är tydligen inte heller för att provocera. Hon stavar lika kasst när hon är ledsen.

Om man provocerar som hon gör och sen slänger ut privatlivet får man ta smällen. Hon vet hur många läsare hon har. Provocerar man ca 40 000 läsare per dag kan ju en apa räkna ut vad som händer.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0