godermorgon

Jag vaknar tidigt som vanligt. Men de e nice!
Sitter just nu i mitt otroligt toviga hår i en knut och väntar på att någon ska logga in på msn. Bara jag uppe eller?

Aja, drar till pappa idag. Det betyder Talby, bryggan och ja vi kanske skulle dyka med slang också. Dykning är förbannat roligt ska ni veta. Hmm, känner att man skulle behöva duscha..... Men på nåt sätt gillar jag det där sommar-smutsiga. Men nu måste jag skärpa mig. Mitt hår kommer bli nåt sorts skatbo om jag inte tvättar det.

Well, off to the shower then!

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0