kissie o dessie - för dom är ett jävligt hett ämne

Både Kissie och Dessie ligger på toppen av mest sökta termer.
Jag läser båda bloggarna. Kissies, för att jag faktiskt finner den underhållande. Dessies, för att hon är en fjortis som måste övertyga sig själv att hon är snygg genom att trycka ner alla andra.

Men varför läser vi deras bloggar när vi hatar dem?
Avundsjuka? Åh gud nej! Hur mycket dom än försöker övertala sig själva kommer vi inte bli det.

Jag tror det är själva hatet som lockar oss. För ni måste erkänna att ni älskar att hata dem.

Men de som gör mig mest eftertänksam är det där "det är min blogg så jag skriver vad jag vill". Har de helt glömt vad en blogg ska innehålla eller? Den ska innehålla dig själv. Men vad de gör är att låtsas vara kaxiga provocerande personer för att få läsare. Smart, jo kanske. Men en dag är de för gamla för att fortfarande bete sig som småbarn. Men folk kommer fortfarande läsa. För vi tycker trots allt att det är en rolig blogg.

Men vem bryr sig om att dom tjänar pengar på det?
Det är ju ändå de själva som får skämmas för vad de tyckt i framtiden.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0