M.Jackson

Nu sitter jag här och lyssnar på Spotify igen. Black Or White är ju så jävla bra att det inte är sant. Jag vill bara hoppa och dansa som en galning när jag hör den. Så jävla skön!! Känns sjukt konstigt att han inte finns längre. På nåt sätt vile man att han alltid skulle vara där i bakgrunden. Han var än då "King Of Pop" ju.

Men det var nog dags på sätt och vis. Han var ju inte frisk, varken fyskisk eller psykiskt.
R.I.P Michael Jackson är allt man kan säga.

Idioti

Om du inte läst igenom inlägget och har en åsikt kan du strunta i att kommentera. Jag kommer inte gå in på din blogg i alla fall!

Porrnamn i framtiden?
Du tänker komma tillbaka?

Vill du få kinky mail från mig? (tat lugnt, vår lilla hemlighet)

Egen blogg? Skriv den bara här tack!

Idiotisk reklam för din egen blogg? Don't mind writing...

Trackback
RSS 2.0